ახალდანიშნულმა ნოტარიუსებმა „ეფექტურ მომსახურებასა და კომუნიკაციაში“ ტრენინგი გაიარეს

საქართველოს ნოტარიუსთა პალატის სასწავლო ცენტრის ორგანიზებით,  ახალდანიშნულ ნოტარიუსებსა და ნოტარიუსთა პალატის თანამშრომლებს „ეფექტურ მომსახურებასა და კომუნიკაციაში“ ტრენინგი ჩაუტარდათ.
სწავლების კურსი მოიცავდა როგორც თეორიულ, ასევე, პრაქტიკულ მუშაობასაც. შესრულდა სხვადასხვა სახის როლური თამაშები და გაკეთდა მათი ვიდეოჩანაწერები, რისი შემდგომ განხვილვაც მომსახურების უნარ-ჩვევების უკეთ ათვისებას უზრუნველყოფს.
ტრენინგი ნოტარიუსებსა და ნოტარიუსთა პალატის თანამშრომლებს ეფექტური მომსახურებისა და კომუნიკაციისთვის საჭირო პრაქტიკული უნარ-ჩვევების გამომუშავებაში დაეხმარება და შესაბამისად, მოქალაქეთა მომსახურების გაუმჯობესებას შეუწყობს ხელს.  მათ ნოტარიუსთა პალატის სასწავლო ცენტრმა შესაბამის სერტიფიკატებსაც გადასცემს.
„ეფექტურ მომსახურებასა და კომუნიკაციაში“ სწავლება საქართველოში მოქმედმა ყველა ნოტარიუსმა და სანოტარო ბიუროს თანამშრომელმა გაიარა.

მომხმარებლებისათვის

გამოკითხვა

ყველა გამოკითხვა დასრულებულია

ნოტარიუსთა პალატის
ცხელი ხაზი
2 206 776

იუსტიციის სამინისტროს
გენერალური ინსპექციის
ცხელი ხაზი
2 405 599

ივნისი
560
 
სოლიდარობის ფონდში